Vítejte na fitdia.cz, já jsem Tomáš, mám cukrovku 1. typu, rozumím fitness a stravování. Snažím se mít glykémie co nejvíce podobné člověku bez cukrovky a zde píšu, jak na to.

Jídelníček pro diabetiky

Stejně jako u diabetiků 2. typu, stravování u člověka s cukrovkou 1. typu je velmi podobné. Strava bohatá na kvalitní potraviny, čím méně průmyslově zpracovaných potravin, tím lépe, ideálně žádné zánětlivé potraviny (př https://farmacie-romania.com/viagr…/. lepek), snídaně bez sacharidů kvůli zlepšení inzulínové senzitivity přes den. Hodně zeleniny a vlákniny. Nejíme rychlé cukry (čím méně, tím lépe) a jídlo si vychutnáváme a jíme v klidu kvůli trávící kapacitě našich orgánů.
Sdílejte nebo přepošlete e-mailem:

Doporučuji stravování plné kvalitních potravin, čím méně průmyslově zpracovaných potravin sníte, tím lépe pro vás, vaše tělo a vaše zdraví. Doporučuji vyhýbat se zánětlivým potravinám (např farmacie-romania.com. lepek) a jíst velmi rozumné (až nízké, záleží na více faktorech) množství sacharidů.

Sdílejte nebo přepošlete e-mailem:

Jaký je ideální jídelníček diabetika? Jídelníček pro diabetika by měl brát ohled na adekvátní přísun sacharidů a inzulínovou senzitivitu buněk diabetika. Doporučuji snídani bez sacharidů (snídaně plná proteinů a zdravých tuků), oběd založený na kombinaci bílkovin, tuků i zdravých sacharidů (např. batáty) a večeři v podobném složení. Každý diabetik budeme mít trochu odlišný jídelníček dle našich potřeb a výdeje energie během dne. Rád vám poradím https://farmacie-romania.com/viagr…/.

Sdílejte nebo přepošlete e-mailem:

Obecně všechno nezdravé s rychlými cukry, takže např.

  • bonbóny,
  • čokoláda,
  • různé sladkosti,
  • chipsy,
  • ovoce s vysokým obsahem sacharidů,
  • džusy,
  • a další.

Sdílejte nebo přepošlete e-mailem:

Mezi vhodné potraviny patří:

  • Zelenina (ideálně zelená zelenina, která má mimo jiné také hodně zdravotních benefitů, brokolice, květák, okurka, také mrkev, rajčata a další),
  • maso (jakýkoliv typ, volíme ideálně maso z farmového chovu),
  • co se sacharidů týče, doporučuji batáty (oranžové a sladké brambory), které mají nízký glykemický index,
  • tuky ve formě kokosového oleje, ořechů (pozor na některé typy, které obsahují poměrně hodně cukrů, např. kešu, ořechy namáčíme), vejce,
  • mléko (kozí),
  • máslo Ghee,
  • čokoláda (vysokoprocentní).

Sdílejte nebo přepošlete e-mailem:

Load More

Sdílejte nebo přepošlete e-mailem:
Close Menu