Vítejte na fitdia.cz, já jsem Tomáš, mám cukrovku 1. typu, rozumím fitness a stravování. Snažím se mít glykémie co nejvíce podobné člověku bez cukrovky a zde píšu, jak na to.

Výsledky vašeho hlasování (1/2020)

Milí návštěvníci Fitdia.cz, od 19. ledna do 31. ledna jste měli na webu možnost hlasovat, jak jste spokojeni s Fitdia.cz. Tento průzkum jsem dělal čistě ze zvědavosti, ale výsledky budou mít následky indegenerique.fr! 🙂 Čtěte dál.

Úplně na začátek chci poděkovat všem, kteří hlasovali (jakkoliv) i těm, kteří nehlasovali.

Vyskakovalo na vás takové zelené okno (viz obrázek níže), kde byly na výběr 3 možnosti, abyste popsali, jak užitečná vám stránka Fitdia.cz přijde (pozitivní, neutrální, negativní) a nyní mám pro vás výsledky.

Rád bych tento průzkum čas od času zopakoval, ať od vás získávám zpětnou vazbu a můžeme informace na webu posouvat tím správným směrem. Hlavně ať pomáhají co nejvíce lidem, chci, aby informace na webu byly jasné, přehledné a pro každého srozumitelné a hlavně uplatnitelné v praxi.

Výsledky průzkumu na Fitdia.cz za leden 2020

Fotka (s moji ruční ilustrací) za tisíc slov.

Spokojenost fitdia.cz leden 2020 - Výsledky

Výsledky v číslech

Hlasování se během těch 12 dnů účastnilo celkem 88 lidí, z čehož

  • 82 % lidí hlasovalo pro to, že jim přijde stránka užitečná (celkem 72 lidí)
  • 11 % lidí hlasovalo neutrálně (celkem 10 odpovědí)
  • 7 % lidí hlasovalo negativně (celkem 6 hlasování)

Pro zvídavé (počítač vs. mobilní zařízení)

Pro zvídavé a lidi, co se rádi hrabou v datech, ještě menší graf rozložení hlasování počítač vs. mobilní zařízení.

Moje pocity

Ačkoli jde o poměrně malý vzorek dat, trend je jasný a většině návštěvníků webu přijde obsah užitečný, to mě nesmírně těší a dává mi to motivaci dál se dělit o vlastní zkušenosti s cukrovkou a psát vám rady a tipy jak na webu tak pomocí mých e-mailů.

Co teď + vaše pomoc dole v komentářích

V tomto článku (dole na stránce) máte možnost psát komentáře.

Prosím, napište mi, co byste rádi na webu viděli častěji, jaké informace vám chybí, co chcete vysvětlit, co od webu očekáváte, jaké informace by vám ještě lépe pomohly zvládat cukrovku ať už 1. nebo 2. typu? Půjde o stravu? O cvičení? O hubnutí tuku nebo snad nabírání svalové hmoty? Chcete vědět, jak lépe spát? Chcete číst o tom, jaké vitamínové doplňky a potraviny používat pro zvýšení inzulínové sensitivity? Chcete moje tipy na rovnou glykémku přes noc? …

  • Cokoliv konstruktivního vás napadne, prosím, napište to dolů do komentáře.
  • Zabere vám to minutu či dvě a pomůžete tím mně i nám všem.

Těším se a ještě jednou děkuji!

Tomáš

Sdílejte nebo přepošlete e-mailem:

Počet komentářů u tohoto článku (4)

  1. Dobrý den, mě zajímá jídelníček, ( co jíst , jak často) potravinové doplňky.

  2. Dobrý den,zatím jste jediní,kteří mi alespon udaly směr stravování.Normální člověk nepotřebuje indexi,čísla a hodnoty.Ti potřebují vědět,tohle můžu a tohle ne.Bylo by dobré v tom pokračovat.Děkuji Vám za rady.

  3. Dobrý večer.
    Jsem ve stavu asi počínající cukrovky ( 57 let ) a tak jsem se snažil najít nějaké informace a rady. Tyto mne v drtivé většině navedli na změnu jídelníčku, ale dostal jsem se do situací, kdy se uváděli různé tabulky výživových hodnot, různé indexy a pod. Ale nikde jsem nenarazil, zatím, na nějaký konkrétní návrh jídelníčku. Skutečně klasický jídelníček, tj. konkrétní jídla na snídani, oběd, večeři, případně svačiny. Toto nejlépe jako týdenní jídelníček, tj. po jednotlivých dnech, např. na celý měsíc. Alternativně i soubor snídaní, obědů a večeří, pro sestavení si vlastního denního jídelníčku. Vím, je to určitá línost, ale ne každý z nás dokáže jednak z čísel o potravinách si jídelníček sestavit, a pak ono nejde o to, namíchat “nějaké potraviny dle čísel”, ale mělo by to mít i nějakou chuť .. a tedy být poživatelné. A v neposlední řadě, vycházím z jídel kolegyně, sice ne diabetické, ale ty potraviny z kterých si dělá jídla, jsou někdy značně exotické. Tedy jídelníček z relativně běžně dostupných potravin.
    Asi by bylo možné navštívit nějakou poradnu, a i když nechci vůči zdraví až tak řešit peníze, ale nejedná se o malé částky. Navíc každá návštěva a konzultace je zpoplatněna, a z vlastní zkušenosti mi to připadalo, že paní doslova natahovala čas, aby mohl účtovat vyšší platbu – ale možná jenom osobní pocit.
    Snad tento můj postřeh není mimo mísu a s podobným problémem se potýká většina lidí kteří řeší jídelníček pro cukrovkáře.

  4. Dobrý večer Tondo. Mám nebo měla jsem podobný problém jako Vy. Cukrovka a jídelníček. Všechna ta doporučení, spousta údajů a tabulek, vážení potravin atd. mě vůbec nebavilo. Výživové poradkyně a nutriční terapeutky vám sice udělají jídelníček “na míru” a většinou i zhubnete, ale pokud se tak nebudete stravovat napořád, znovu přiberete s bonusem nějaké to kilo navíc a budete jen lehčí o pár tisícovek. Také jsem hledala na internetu nějaké vzorové jidelničky, až jsem stejně jako Vy našla Tomáše. Můžete mi věřit, že to je přesně ono, co jsem potřebovala. Zkuste si, když už musíme sedět doma, přečíst jeho rady a doporučení opakovaně a trochu se nad tím zamyslet. Je tam v podstatě návod k tomu co potřebujeme, abychom byli spokojeni a pak zvládneme i tu cukrovku. I tu pandemii já osobně beru jako příležitost se zastavit, uklidnit a očistit. Tak si to v klidu všechno znovu přečtěte, Tomáš je skvělý😃😃😃
    Mějte se hezky a dejte zase o sobě vědět. Ludmila.

Napsat komentář

Close Menu