Vítejte na fitdia.cz, já jsem Tomáš, mám cukrovku 1. typu, rozumím fitness a stravování. Snažím se mít glykémie co nejvíce podobné člověku bez cukrovky a zde píšu, jak na to.

Nízkosacharidová dieta

Je obecně známo, že před časem byl příjem vlákniny na den zhruba 150 g, nyní je to pouze kolem 20 – 30 g. V mnoha případech je dobré doplňovat přírodní vlákninu a zvolit Psyllium.
Sdílejte nebo přepošlete e-mailem:

Hodně lidí při přechodu na LC stravování sice omezí příjem sacharidů, ale nepřidají tuky a bílkoviny. Je nutné dodržet rozumný celkový kalorický příjem.

Sdílejte nebo přepošlete e-mailem:

Velmi těžko soudit, jaký je důvod, v první řadě bych ale zkusil přesunout větší část příjmu sacharidů na poslední jídlo dne. Případně na večeři přidejte vhodné sacharidy nad denní součet. Kvalitní spaní je na prvním místě.

Sdílejte nebo přepošlete e-mailem:

Při čtení etiket se zaměřte nejdříve na celkové sacharidy, poté se však podívejte i na kolonku cukry. S ohledem na celkové zdraví je vhodné příjem jednoduchých cukrů omezit.

Sdílejte nebo přepošlete e-mailem:

Ano.

Sdílejte nebo přepošlete e-mailem:

Ze začátku vám bude možná připadat příprava jídel časově náročná, ale velmi brzy si vše zažijete a časově se to nebude lišit od jiného typu stravování.

Sdílejte nebo přepošlete e-mailem:

Jelikož jsme každý jiný, neexistuje na to jasná odpověď. Poslouchejte své tělo a jezte tak, abyste se cítili dobře. Pro někoho je nízkosacharidová dieta s příjmem do 50 g sacharidů za den, pro dalšího je to do 100 g sacharidů za den.

Sdílejte nebo přepošlete e-mailem:

Load More

Sdílejte nebo přepošlete e-mailem:
Close Menu